luni, 26 octombrie 2009

Rain District a iesit la rampa cu Sounds I Hide

Noapte umeda de octombrie, vineri, inceput de weekend - ma indreptam spre Fabrica unde RainDistrict avea sa isi lanseze ultimul album,Sounds I Hide. Nu stiam de ei si ma asteptam la o trupa mediocra si la un sunet asemanator. In Fabrica, la ora 22 inca se aduna lumea, iar organizatorii imparteau Coca Cola alaturi de taraba unde era improvizat un stand de vanzare a albumului. Inauntru atmosfera era deja destul de incarcata iar fumul - puteai sa il tai cu cutitul.

Eram curios si nerabdator sa ii aud cantand pe cei 4, Alex Purje (lead vocals, guitar and percussion), Stefan (guitar, keys and programming),George (bass guitar) and Alex (drums and percussion). Nu a mai durat mult si cei 4 de la RainDistrict au urcat pe scena si melodiile de pe ultimul album au inceput sa curga, intr-un ritm atat de natural, cu un tempo de-a dreptul psihedelic, in care chitarele se impleteau cu tobele si sintetizatorul gratios manuit de Dl Lebowski alcatuind un dans ce incita pana la epuizare urechile ce parca fusesera demult lipsite de orice sunet, de savoare.

Automat am uitat de ideile cu care venisem si am spus ca ceea ce auzeam era muzica pentru urechile mele si astfel pe parcursul intregului concert de lansare am stat cu ele palnie pentru a ma lasa cat mai mult patruns de ceva ce era atat de nou, atat de original si in acelasi timp, atat de placut de ascultat. Si publicul a fost intru totul de acord cu mine.

Dar baietii de la Rain District nu au fost zgarciti si astfel dupa o ora, in care au cantat toate melodiile de pe disul de debut, cei 4 au inceput sa cante in avanmpremiera melodii de pe albumul care va aparea anul viitor. Pe scurt acest recital a fost unul ce mi-a incantat auzul si va ramane in sufletul meu pentru mult timp de acum incolo, aducandu-mi aminte de prestatia live a celor de la UNKLE, ce a avut loc in 2008 la Romexpo. Un sunet fresh, experimental, intotdeauna adaptabil, frumos, pasional, eclectic si plin de nerv.

Poze de la lansarea din Fabrica poti urmari AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu